CONDIȚII DE LIVRARE
1. Livrarea produselor se realizeaza prin curierul ales de client. In lipsa unei optiuni exprimate de client, livrarea se face prin curierul Posta Atlassib, dupa urmatoarea grila de tarife, conform site-ului Posta Atlassib.
Colete: 16 lei primul kg+ leu kg suplimentare
Plic: 16 lei
Km suplimentar: 1 leu/km (taxabil numai pe un sens de mers pentru localitatile in care nu exista depozite Posta Atlassib).
Ramburs: 16 lei + 1%*valoarea rambursului
Termenul de livrare nu va depasi 24 ore in aceeasi localitate, 36 de ore intre resedintele de judet si intrajudetean, respectiv 48 ore intre oricare alte localitati.
Preturile includ T.V.A.
2. Livrarea produselor se realizează numai după acceptarea de către client a condițiilor generale așa cum acestea apar în modulul Termeni și condiții.
3.1. Livrarea produselor către client se efectuează numai după achitarea integrală a acestora. La preluarea produselor se efectuează și receptia acestora de către client.
3.2. Livrarea produselor prin curier se face cu plata ramburs.
4. Livrările la domiciliul clientului se efectuează de către furnizor prin mijloace proprii sau prin firme de curierat angajate de client sau de furnizor cu acordul scris al clientului.
5. Termenele de livrare se vor conveni de comun acord. Furnizorul nu-și asumă responsabilitatea livrărilor în cazul în care acestea se efectuează de către firme de curierat sau în cazul ridicării directe a produselor de către client de la depozitul furnizorului.
TRANSPORT
1. Promoțiile de transport gratuit vor fi anunțate pe site.
2. Pentru persoanele fizice, a caror adresa de livrare este in București livrarea este gratuita cu conditia acordarii unui like pe pagina de Facebook Magazinul de Sanitare.
3. Transport contra cost :
-- pentru județele limitrofe prin firme de curierat la tariful curierului
-- în țară prin firme de curierat la tariful curierului
4. În orice situație transportul se poate efectua în modul ales de client și pe responsabilitatea acestuia (excepție transportul cu mijloacele furnizorului).
5. Furnizorul nu-și asumă responsabilitatea manipulării și a transportului după ridicarea produselor de către curier.
6. Costul transportului se achită de către client la primirea produselor.
7. Reclamațiile referitoare la integritatea produselor se fac pe loc, orice reclamație ulterioară predarii marfii nu se va lua în considerație (exceptie defectele ascunse care fac obiectul garanției)
8. Furnizorul nu are obligația de a efectua transportul produselor livrate.
ATENȚIE: Costurile de transport cuprind doar serviciul de livrare a produselor până la scara blocului sau în fața casei. Aceste costuri nu includ manipularea produselor în imobile.
Toate prevederile referitoare la condițiile de livrare și transport se consideră acceptate de către client din momentul confirmării comenzii și până la finalizarea livrării.